Powered By Blogger

luni, 3 iunie 2013

25 pe dreptul si 28 pe stangul






A mai trecut un an, am mai intinerit, am mai infrunzit, am mai imbobocit, am inflorit, si chiar daca timpul nu sta, eu nu vreau sa ma vestejesc. Cred ca sunt o floare de plastic.
Asa ca va invit iar la masa .
Meniu usor, servit intre prieteni, fara mult fast, povestit, savurat, impartasit, glumit .
Un meniu care a acompaniat o zi fericita,intr-o atmosfera destinsa.

Aperitivele :

- oua umplute - preferatele mele
- mini mozzarella cu rosii cherry si masline
- mezeluri fine stropite cu ulei de masline si seminte de susan
- clinchete de pahare











Apoi o supa de Fazan cu taietei de casa.
O supa cu o poveste.
Fazanul asta ni l-a adus literalmente in gura cainele saptamana trecuta in timp ce pescuiam pe balta. Asa ca ce mai puteam face ?
L-am transformat in supa .:)










Asta-i vanatoarea !
Bella . :)



Au urmat apoi  ardei umpluti, cu cartofi noi aurii,care au avut un succes nebun.




Cafeluta, cosulete cu ciocolata ( multumesc Lili ) si sampania .





Am mai povestit, ne-am mai plimbat ...si dupa siesta a urmat un Tort cu branza. Cheesecake New York.




A fost frumos.
O zi ca o adiere de vara.
Am mai adaugat o petala de viata fericita in calendar,si... ca la orice final mai putin prozaic,am spalat vasele.
Dar la etapa asta nu va mai fac partase .:)

22 de comentarii:

Carmen spunea...

La Multi Ani!...si sa fie multi,multi sanatosi si fericiti!

Anonim spunea...

La multi ani frumosi si sanatosi!

Ana spunea...

La multi ani cu sanatate si tot ce iti doresti! superba masa si super delicioasa! super foto,super atmosfera :)

sara & Miki spunea...

La multi ani si multa fericire! Un meniu minunat alaturi de cei dragi! Pup!

Lia spunea...

Carmen,

Multumesc mult !
Doamne ajuta sa fie ! :)

Te pup.

Lia spunea...

Bogdana,


Multumesc din suflet . :)


Lia spunea...

Ana,

Multumesc pentru urari si gandul bun.

Pup.

Lia spunea...

Pup you back Sara & M . :))

Alexandrina spunea...

La multi ani!
Frumos meniu!

liana spunea...

La multi ani! Ce viata tihnita pare ca aveti - pescuit, minunatie de catel, taietei de casa ... :), totul e foarte frumos!

Anonim spunea...

La cat mai multi ani frumosi si sanatosi !! <3
Ce de bunatati ai pregatit , si ce frumoasa e catelusa !! ;)

Cristina's World spunea...

La multi si frumosi ani Lia!!!!

Postolache Violeta spunea...

La multi ani Lia! Totul e la superlativ!!! Sanatate, fericire si noroc iti doresc1 <3

Lia spunea...

Alexandrina,Multumesc mult.:)

Lia spunea...

Liana,

In cursul saptamanii ne zbatem si noi ca oamenii.
Doar la sfarsit de spatamana ne "facem de cap " .:)
In curand voi fi bunica,asa ca profit sa mai copilaresc .:)

Lia spunea...

Cat,

Multumesc mult.
Te pup.:)

Lia spunea...

Toate bune si tie Cristina .Pup printesa.:)

Lia spunea...

Multumesc din suflet pentru urari Violeta .:)

Licuta Marin spunea...

La multi ani!!!Sanatate si numai bucurii sa ai!Numai bunatati ai pregatit, ca sa murim aici de pofta:)Pup!

Lia spunea...

Pup si eu Licuta .:)

Liana10 spunea...

La multi ani din toata inima si scuze pt. intarziere! As fi vrut sa fiu si eu invitata la aniversarea ta ;-) puup

miha67 spunea...

Super masa!!! Felicitari si astept inca o masa,cu multe bunatati gustoase si apetisante,in curand de ziua ta!!!Frumos!!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails